جشنواره فرهنگی اقتصادی آگهی‌های بازرگانی

جشنواره فرهنگی اقتصادی آگهی‌های بازرگانی

هافمن به عنوان یکی از برندهای مطرح کشور در زمینه تولید پروفیل درب و پنجره‌های دو جداره UPVC فعالیت دارد، به عنوان یک شرکت معتبر شناخته شده است که محصولات آن نه تنها در بازار ایران، بلکه به خارج از کشور نیز صادر می‌شود.
1402/11/11

متن خبر

جشنواره فرهنگی – اقتصادی آگهی‌های بازرگانی در روز دوشنبه دوم بهمن ماه 1402 در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد. در این جشنواره که هنرمندانی چون محمد بحرانی، مرجانه گلچین، سروش جمشیدی و میلاد کیمرام حضور داشتند، به منظور بهبود کیفیت تولید محتوا و انطباق آن با نیازهای جامعه برگزار شد. در این جشنواره پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما، جمعی از مدیران صدا و سیما، فعالان اقتصادی، تولید کنندگان و تعدادی از برترین شرکت‌های تبلیغاتی کشور نیز حضور داشتند.

برند هافمن یکی از شرکت‌کنندگان در این جشنواره بود که پیش‌تر فیلم تبلیغاتی «غبار بی‌غبار» آن به عنوان یکی از کلیپ‌های کوتاه تبلیغاتی در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده بود و حالا به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های تبلیغات با جلوه‌های ویژه برگزیده شد.

لوح تقدیر و تندیس بهترین جلوه‌های ویژه فیلم تبلیغاتی برای هافمن

در این جشنواره از برند هافمن به خاطر ساخت کلیپ تبلیغاتی و اجرای بهترین جلوه‌های ویژه روی آن قدردانی شد. همچنین این برند توانست لوح تقدیر و تندیس را نیز از سوی رئیس سازمان صدا و سیما نیز دریافت کند.
در این جشنواره رئیس سازمان صداوسیما هدف برگزاری جشنواره فرهنگی – اقتصادی آگهی‌های بازرگانی را اینطور عنوان کرد: «از منظر اقتصادی، تبلیغات بازرگانی مکمل چرخه اقتصادی تولید، مصرف و عرضه است و در نهایت به پیشرفت اقتصادی و توسعه کشور منجر می‌شود. از این رو ما با افتخار وظیفه خودمان می‌دانیم از تولید داخلی حمایت  کنیم و فعالان عرصه تولید و کسانی که برای اعتلای کشور در حوزه اقتصادی و تولید مقابل مشکلات سینه سپر کردند را نه‌تنها درک کنیم، بلکه تمام‌قد در خدمت‌شان باشیم.»
اهداء لوح تقدیر و تندیس به برندهایی تعلق گرفته بود که در حوزه کاری خود توانسته بودند بهترین کلیپ‌های تبلیغاتی را عرضه کنند. هافمن نیز به دلیل ساخت فیلم تبلیغاتی «غبار بی‌غبار» در بین این برندها قرار گرفت.
فیلم غبار‌بی‌غبار هافمن حالا روی آپارات و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است و توانسته است به یکی از بهترین کلیپ‌های تبلیغاتی در زمینه جلوه‌های ویژه در چند سال اخیر تبدیل شود. ضمن اینکه مفهوم و پیام این فیلم نیز باب پسند کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز قرار گرفته است.

اهمیت حضور هافمن در جشنواره فرهنگی اقتصادی آگهی‌های بازرگانی

هافمن به عنوان یکی از برندهای مطرح کشور در زمینه تولید پروفیل درب و پنجره‌های دو جداره UPVC فعالیت دارد، به عنوان یک شرکت معتبر شناخته شده است که محصولات آن نه تنها در بازار ایران، بلکه به خارج از کشور نیز صادر می‌شود. راه پیدا کردن فیلم تبلیغات «غبار بی‌غبار» این برند به جشنواره فرهنگی اقتصادی آگهی‌های بازرگانی نه تنها از تلاش این برند برای معرفی هر چه بیشتر محصولاتش حکایت دارد، بلکه نشانه‌ای از اهمیت و کیفیت این برند در عرضه تولید پروفیل UPVC نیز هست.
 

 








 
1402/11/11
نظراتثبت نظر
نظر خود را ثبت کنید